سارق احشام در اهر دستگیر شد

تبریز - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان گفت: در پی وقوع سرقت احشام در یکی از روستاهای شهرستان، دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی و پلیس آگاهی قرار گرفت و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ قدرت آقاپور روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: ماموران آگاهی با اقدامات هوشمندانه و گشت زنی‌های نامحسوس و هدفمند، موفق شدند در این خصوص یک سارق سابقه‌دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.

وی خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده در تحقیقات فنی و تخصصی پلیس، به سرقت از احشام معترف شد و احشام مسروقه از مخفیگاه متهم کشف و پس از شناسایی تحویل مالباخته شد.

دستگیری بیمار فراری از بیمارستان رازی تبریز در اهر

فرمانده انتظامی شهرستان اهر همچنین اعلام کرد: در پی اعلام گزارشی مبنی بر فرار یکی از بیماران روانی از بیمارستان رازی تبریز؛ موضوع در دستور کار نیروی انتظامی قرار گرفت.

وی گفت: پس از اینکه مشخص شد که این بیمار روانی فراری به شهرستان اهر متواری شده است، مراتب جهت شناسایی و دستگیری در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان اهر قرار گرفت و مأموران کلانتری ۱۲ اهر در کمترین زمان ممکن و با دستور مقام قضایی توانستند این بیمار روانی فراری را شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر اضافه کرد: بیمار روانی فراری پس از دستگیری؛ مجدد به بیمارستان رازی تبریز بازگردانده شد.

دستگیری سارق سیم کابل‌های برق در اهر

آقاپور در ادامه از شناسایی و دستگیری سارق سیم کابل برق و کشف ۱۰ فقره سرقت توسط کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان اهر با انجام اقدامات هوشمندانه و بررسی فنی و تخصصی با همسویی و همکاری عوامل آگاهی استان موفق شدند در این خصوص یک نفر سارق سابقه‌دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی در تبریز دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر اعلام کرد: متهم دستگیر شده در تحقیقات فنی و تخصصی پلیس، به ۸ فقره سرقت سیم کابل برق و ۲ فقره سرقت از اماکن خصوصی معترف شد.

شهرستان اهر با جمعیت ۱۵۰ هزار نفر در فاصله ۱۰۷ کیلومتری شمال شرقی تبریز واقع است.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
پربازدیدترین اخبار
آخرین اخبار