واگذاری پروژه «ستاره پونک» قزوین در دستور شورای حفظ بیت‌المال است

رئیس شورای شهر قزوین گفت: نظر به تصمیم شورای حفظ حقوق بیت‌المال، پروژه «ستاره پونک» در جهت پرداخت بدهی‌های شهرداری، پس از ارزیابی سه کارشناس و با تصویب شورای اسلامی شهر قزوین واگذار خواهد شد.

حکمت‌اله داودی در جلسه شورای شهر قزوین ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر، به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در خصوص دهه مبارک فجر اشاره و اظهار کرد: طبق فرمایشات رهبری، دهه مبارک فجر، حقیقتاً فجر سعادت این ملّت بزرگ و فجر سعادت ملّت‌های اسلامی است.

بنا بر اعلام روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، وی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند دهه فجر برای کشور ما یک فرصت تاریخی بود و ملّت ما را از یک حصار بسیار خطرناک خارج کرد چراکه تا وقتی یک ملّت در حصار استبداد یک حکومت وابسته، فاسد، ضد مردم و ضد فرهنگ و دین قرار دارد، هیچ‌چیز زیبا و مطلوبی که زندگی آن‌ها را از لحاظ مادّی و معنوی اعتلا بخشد و پیش ببرد، نمی‌تواند در بین آن‌ها پا بگیرد.

داودی تصریح کرد: دهه فجر، تجسّم اراده و عظمت امام بزرگوار ماست و عزت ایران و ایرانی، بلکه عزت اسلام و مسلمین، در این دهه، به دست ملّت مقاوم و شجاع و قهرمان ایران پایه‌گذاری شد و بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری، دهه فجر عیدی است که یک تاریخ سر تا پا ظلم و طغیان را قطع کرد.

این مسئول در ادامه گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با رهبری داهیانه بنیان‌گذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره)، با تکیه‌بر ازخودگذشتگی و شهامت و خون جوانان وطن، اراده پولادین ملت و الهام گرفتن از نهضت عاشورا شکل گرفت و مردم ایران‌زمین برای تحقق آرمان‌هایشان با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» پا به میدان گذاشتند و لحظه‌ای از خواسته خود عقب‌نشینی نکردند.

وی در بخش دیگری از این جلسه، از در دستور کار قرار گرفتن واگذاری پروژه ستاره پونک در شورای حفظ حقوق بیت‌المال خبر داد و گفت: طبق تصمیم این شورا سه کارشناس از شهرداری قزوین، دادگستری و بانک شهر، پروژه ستاره پونک را کارشناسی و قیمت‌گذاری خواهند کرد و سپس با تصمیم و تصویب شورای اسلامی شهر قزوین پروژه به بانک شهر واگذار می‌شود.

رئیس شورای شهر قزوین همچنین در خصوص لایحه ساماندهی حاشیه کانال آبرسانی شمال شهر گفت: با فاز اول این طرح که به طول ۱۴۰۰ متر و حدفاصل بلوار شهد چگینی تا بلوار شهید بابایی و به اعتبار سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است، موافقت می‌شود و در صورت موفقیت فازهای بعدی اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام

اگر خوشت اومد لایک کن
0
پربازدیدترین اخبار
آخرین اخبار